Acest site foloseste cookie-uri pentru o mai buna experienta de vizitare. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.  afla mai mult  OK

 Documentele mele 

Pregatire

 
Pregatire
Performanta (>2h)
Recuperare

Dieta unui sportiv inainte de exercitii (antrenament) sau de un concurs este unul din factorii cheie ai performantei: o dieta necorespunzatoare poate cauza hipoglicemia, dehidratarea, deranjamente digestive si in felul asta performanta slaba. Daca te pregatesti pentru un maraton, triatlon, (trail running), o cursa de ciclism sau oricare alt antrenament de rezistenta, inainte de exercitii, corpul trebuie pregatit pentru a avea energia si hidratarea necesara pentru a fi la apogeul abilitatilor tale in timpul cursei sau zilei de competitie. Nu astepta pana in ziua precedenta evenimentului pentru a-ti acumula rezervele de glicogen si apa. Cu 3 zile inainte de eveniment poti incepe sa stabilesti o strategie nutritionala. Orice produse consumi sau orice strategie nutritionala stabilesti, este esential sa le testezi in timpul sesiunilor de antrenament si sa nu astepti ziua competitiei sa le incerci.



COACHING NUTRITIONAL   Fişiere
Pregateste-te de maraton cu Viktor Rothlin

toate sfaturile profesionistilor
Bazele nutritiei sportive

toate articolele de nutritie