Acest site foloseste cookie-uri pentru o mai buna experienta de vizitare. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.  afla mai mult  OK

 Documentele mele 

Recuperare

 
Pregatire
Performanta (>2h)
Recuperare

Dupa activitate intensa, corpului ii ia ore intregi chiar si zile sa se recupereze; o dieta corespunzatoare in timpul dar si dupa exercitii, poate permite corpului sa se recupereze mult mai repede si sa evite cateva neplaceri (deshidratarea, oboseala, tendinita, etc.). Trei puncte fundamentale trebuie considerate in timpul fazei de recuperare: rehidratarea corpului, restabilirea energiei si stocului de electroliti, de asemenea repararea si sintetizarea muschilor. O bautura izotonica ce contine carbohidrati de indata ce exercitiile s-au terminat si nu mai mult de 3 ore dupa incheierea activitatii va permite ca primele doua obiective sa se indeplineasca. Pentru repararea muschilor, continutul aminoacizilor cu proteine va permite micro-leziunilor cauzate de activitatea fizica sa se repare. Aici iar, aceasta administrare trebuie plasata cat de repede posibil dupa sfarsitul exercitiilor ori maxim la 3 ore dupa incheierea activitatii.



COACHING NUTRITIONAL   Fişiere
Cum previi crampele

toate sfaturile profesionistilor
Bazele nutritiei sportive

toate articolele de nutritie