Acest site foloseste cookie-uri pentru o mai buna experienta de vizitare. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.  afla mai mult  OK

 Obiectivele mele 

Hidratare

 
Masa musculara
Hidratare
Rezistenta
Energie instantanee
Promovarea drenarii
Prevenirea crampelor
Recuperare

Toti sportivii stiu: la fel ca si dieta, hidratarea este un factor cheie pentru performanta, care nu trebuie neglijat: pierderea de lichide de 2% pentru un om de 70 kg este o pierdere de numai 1,4 kg (fiecare gram de greutate pierdut este considerat ca fiind echivalent la 1 ml de pierdere prin transpiratie) = o scadere de 20% in performanta!! Fie inainte, in timpul sau dupa antrenament, trebuie sa bei fara senzatie de sete, la fiecare 15-20 de minute cu inghitituri mici, o bautura potrivita pentru exercitii fizice si conditiile climatice, la temperatura camerei. Indiferent de bautura, este esential sa o testezi in timpul sesiunilor de antrenament si nu astepta pana in  ziua de concurs sa o incerci.



COACHING NUTRITIONAL   Fişiere
Pregateste-te de maraton cu Viktor Rothlin

Hidratare : toate sfaturile profesionistilor
Bazele nutritiei sportive

Hidratare : toate articolele de nutritie