Acest site foloseste cookie-uri pentru o mai buna experienta de vizitare. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.  afla mai mult  OK

 Obiectivele mele 

Recuperare

 
Masa musculara
Hidratare
Rezistenta
Energie instantanee
Promovarea drenarii
Prevenirea crampelor
Recuperare

 

Desigur, nu toti sportivii sunt nevoiti sa repete efortul fizic in ziua urmatoare, dar recuperarea buna le permite restabilirea integritatii corporale cat mai rapid posibil, astfel le permite sa-si reia activitatea mai rapid in conditii bune. Recuperarea este o faza esentiala in dezvoltarea unui sportiv, fie amator sau profesionist. Imediat ce exercitiul este terminat, trebuie sa iei inghitituri mici dintr-o bautura de carbohidrati izotonica bogata in electroliti: bauta la temperatura camerei, te ajuta la rehidratarea organismului si la restaurarea glicogenului si a rezervelor de electroliti (în special Na). Apoi, pentru a facilita reconstructia musculara, proteinele pot fi de ajutor imediat ce exercitiul este terminat. Iti recomandam, de asemenea, sa consumi antioxidanti, vitamine si minerale pentru a combate stresul, care poate rezulta din exercitiile intense.



COACHING NUTRITIONAL   Fişiere
Pregateste-te de maraton cu Viktor Rothlin

Recuperare : toate sfaturile profesionistilor
Bazele nutritiei sportive

Recuperare : toate articolele de nutritie