Acest site foloseste cookie-uri pentru o mai buna experienta de vizitare. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.  afla mai mult  OK


programul meu
Maratonul, cursa de anduranta pe o distanta de 42.195 km, este o proba care implica un consum energetic foarte ridicat. Principiile care stau la baza unui maraton de succes sunt simple: stabilirea unui target realist, antrenamentul regulat si adoptarea unei diete echilibrate. Pentru un sportiv, dieta este la fel de importanta ca antrenamentele saptamanale. Nu doar ca ii permite pastrarea unei greutati corporale optime, dar ii si permite sa isi atinga potentialul maxim in timpul competitiei si prevenirea asa-numitului zid de la km 30. Zidul de la Km30 apare atunci cand toate rezervele de glicogen stocate in ficat si in muschi se epuizeaza. Glicogenul este ars rapid de catre corp pentru a-ti furniza energie instantaneu. Un alergator poate stoca aproximativ 2000kcal sub forma de glicogen, ceea ce i-ar fi suficient pentru aproximativ 30 de km. In momentul in care rezervele de glicogen sunt epuizate, corpul este nevoit sa obtina energie arzand din grasimile stocate. Arderea grasimilor este mult mai lenta in comparatie cu arderea glicogenului. In acel punct se declanseaza o oboseala puternica, brusca, si senzatia ca nu mai poti face nici un pas te blocheaza. Antrenamentul si dieta joaca un rol esential in favorizarea acumularii de glicogen in muschi.
Isostar High Energy Baton Sport Banane, 40g
 

Cate o jumatate la km 21 si 25

Isostar High Energy Baton Sport Banane, 40g

Batoanele Isostar High Energy Banană conţin un amestec de carbohidraţi simpli şi complecşi, care oferă energie în timpul efortului intens şi susţinut, pentru a maximiza stocarea carbohidraţilor.

Sunt bogate în vitaminele B1, B2, PP, C şi E:

- vitaminele B1 şi PP contribuie la metabolismul energetic;

- vitaminele C, E şi B2 sunt implicate în protecţia antioxidantă a componentelor celulare.

De asemenea au un conţinut scăzut de lipide în felul acesta sunt mai uşor de digerat.

sfatul Isostar

Pe parcursul cursei, datorita consumului energetic ridicat, ai nevoie de o improspatare permanenta a rezervelor energetice.

Consuma ½ baton High Energy, de preferat cu cateva guri de apa, la km 21 si cealalta jumatate la km 25. Bogat vitamine si carbohidrati, te va ajuta sa mentii ritmul accelerat de efort.

Vitaminele din grupul B favorizeaza metabolismul glucidelor, iar vitaminele C si E lupta impotriva stresului oxidativ.